Які питання задають на співбесіді при прийомі на роботу
02.04.2020 132 0

Які питання задають на співбесіді при прийомі на роботу

Корисні поради
В закладки

Які питання задають на співбесіді при прийомі на роботу

Добридень! У цій статті ми розповімо про те, які питання задають на співбесіді і як на них краще відповісти.

Будьте готові до того, що роботодавець захоче виявити не тільки ваші навички і досягнення, а й дізнатися, яка ви людина. Досвідчені керівники і HR-и завжди відстежують стиль спілкування претендентів, їх реакцію на питання, міміку, погляд і жести. Тобто співвідносять зміст розмови з невербальними сигналами кандидата. Тому на етапі підготовки до співбесіди продумуйте не тільки те, як відповісти на питання при прийомі на роботу, а й те, як будете виглядати і вести себе.

Які питання задають здобувачеві?

Багато доброзичливі менеджери по персоналу, розуміючи, який стрес ви відчуваєте, спочатку прагнуть розрядити обстановку і налаштувати вас на спілкування кількома простими фразами або питаннями. Наприклад: «Чи швидко нас знайшли?» або «Як сьогодні з погодою пощастило!» Головне - з перших хвилин спілкування з представником роботодавця показати себе позитивним і діловою людиною. Відповідайте спокійно, з посмішкою і не будьте багатослівні. Ваша мета - не погомоніти, а створити про себе сприятливе враження і дізнатися більш детальну інформацію про вакансії.

Розкажіть про себе

Формулювання даного питання може бути різною. Менеджер по персоналу, зустрівши вас, може сказати: «Ну, розповідайте!» або «Я вас уважно слухаю», або стандартне: «Розкажіть про себе». Так відразу ж перевіряють вашу винахідливість і вміння швидко «зібрати» воєдино саму ключову інформацію.

як відповідати

Розкажіть про свої професійні навички, про те, яку освіту отримали (не забудьте про пройдені курси і тренінгах, які можуть бути корисні для майбутньої роботи). Можна також одним реченням згадати про свої захоплення і основних особистісних якостях.

Не намагайтеся відтворити на співбесіді якийсь завчений раніше текст про себе, це буде виглядати неприродно і непрофесійно. Тримайте в голові ключові характеристики, і коли вам зададуть відповідний питання, просто складіть їх в один пропорційний розповідь.

Що ви знаєте про нашу компанію?

Напередодні співбесіди обов'язково зайдіть на сайт компанії, вивчіть її історію, напрямки діяльності, інформацію про керівництво і колектив та інші корисні відомості. Почитайте відгуки про організацію, пошукайте коментарі на форумах.

як відповідати

Звичайно, роботодавцю має сенс повідомляти позитивну або нейтральну інформацію. В першу чергу, достовірну - ту, що компанія сама про себе поширює за допомогою ЗМІ.

Чому ви хочете працювати саме в нашій компанії (чому ви вибрали нас)?

Дане питання пов'язаний з попереднім і, по суті, є його наслідком. Якщо ви заздалегідь ознайомилися з інформацією про компанії, в яку прямуєте на співбесіду, то відповідь сформулювати буде легше.

Будь-який керівник хоче, щоб нові співробітники робили усвідомлений вибір на користь його організації і розуміли, чому саме вони бажають працювати тут. Притому завжди приємно почути, як твою компанію виділяють по якомусь значимого критерію серед сотні інших (нехай це робиться і не завжди щиро).

як відповідати

  • При відповіді на це питання варто зазначити, що вас приваблює колектив з високим рівнем професіоналізму, можливість бути корисним саме цієї компанії, сфера її діяльності.
  • Також можна сказати, що значущими для вас є високий рівень розвитку, якого досягла організація, і її стабільність.
  • Вас можуть залучати і перспективи зростання або рівень заробітної плати, які пропонуються при прийомі на роботу.
  • Можна навіть зізнатися в тому, що графік роботи або місце знаходження підприємства для вас дуже зручні.

Чому ви пішли з попереднього місця роботи?

Це питання ще може звучати як «Чому ви хочете поміняти місце роботи (якщо ще не пішли)?»

Не можна згадувати про те, що причиною зміни місця роботи стали напружені відносини з керівництвом або конфлікт з кимось із співробітників. Шансів на працевлаштування у таких претендентів вкрай мало, оскільки при співбесіді їх відразу ж відносять до категорії незадоволених і склочних, а для колективу і розвитку компанії це згубно.

як відповідати

  • У відповіді на питання варто відобразити своє прагнення до нового досвіду і переходу на більш високий рівень професіоналізму. Можете сказати, що знаєте свою роботу «від і до», трохи втомилися від одноманітності і готові до нових завдань.
  • Умови роботи (незручний графік, місце розташування, вплив на здоров'я) теж нерідко виступають причиною зміни місця роботи, про яку можна згадати.

Який рівень зарплати вас влаштує

Це питання ще може звучати як «На яку зарплату ви розраховуєте?»

Скромничати тут не варто, але і міру знати треба. Додайте 10-15% до зарплати, яка була у вас на колишньому місці роботи, і назвіть суму. Важливо все зважити і зуміти оцінити себе по достоїнству.

Які ваші досягнення на попередньому місці роботи?

Не кажіть тут про свої щоденні обов'язки. Важливо повідомити про конкретні результати роботи. Наприклад: «Збільшив продажу на 25%», «Розробила і впровадила нову схему контролю за якістю сервісу», «Провела дослідження, завдяки якому ...» і т. Д.

Назвіть ваші сильні сторони

Перерахуйте кілька якостей (не більше 5), які допомагають вам у житті і в професійній сфері і виявляться корисними на новому місці роботи. Будьте готові до того, що менеджер по персоналу може попросити вас конкретизувати свої слова, тобто зробити упор на те, як проявляються ці якості в житті і чого ви досягли з їх допомогою.

Чи є у вас недоліки?

Звичайно, слабкі сторони є у всіх. Але для відповіді на питання важливо вибрати ті, що не вважатимуться занадто критичними і заважають у виконанні роботи. Можливо, навіть деякі з них можуть обернутися «плюсами» для даної посади. Наприклад: «Кажуть, що я не вмію відпочивати». Або: «Я дуже вимоглива до себе і до інших».

Як ви ставитеся до переробок?

Можете висловити свою готовність до них. Але дане питання необхідно продумати заздалегідь. Важливо врахувати можливі наслідки таких переробок і вирішити, чи не створять вони проблем для особистого життя і сімейних відносин. З'ясуйте, регулярні чи вони, чи обов'язкові, чи підлягають оплаті.

Хто вас може порекомендувати?

Посилання на осіб з попередніх місць роботи, які можуть дати рекомендації, завжди буде вашим перевагою і вкаже на те, що у вас збереглися хороші (або нейтральні) відносини з колишнім керівництвом і іншими співробітниками.

Звернулися ви ще в якісь компанії з метою пошуку роботи?

Можете відзначити, що вже звернулися в кілька компаній, пройшли співбесіди і у вас є запрошення від роботодавців. Але ненав'язливо дайте зрозуміти, що ви дуже зацікавлені в даній вакансії.

Не кажіть про те, що спочатку дочекаєтеся відповіді тут, а потім вже будете вирішувати, що робити далі і куди звертатися. Дайте зрозуміти, що не сидіть на місці, цінуєте свій час і якнайшвидше хочете приступити до роботи.

Ким ви бачите себе через кілька років?

Таке питання найчастіше задають, щоб перевірити ваш настрій на тривалу роботу в компанії, кар'єрний ріст і то, наскільки ви прагнете планувати своє життя. Зазвичай несприятливо сприймаються відповіді в стилі: «Я так далеко не загадую (не планую)» або «Хочу поки просто попрацювати, а там подивимося, що вийде».

як відповідати

Краще при відповіді на дане питання проявити деяку амбітність і розповісти роботодавцю про свої кар'єрні очікування. Можна не називати конкретну посаду, яку хотіли б займати, але повідомте, що зростання для вас необхідний і ви будете підвищувати свій професіоналізм. Дайте зрозуміти, що для вас важливо внести свій вклад в розвиток компанії.

Уточнюючі питання

«Розкажіть детальніше ...» / «Наведіть приклади ...»

Роботодавець часто задає уточнюючі питання по тих даних, що вказані в резюме: щодо ваших навичок, досягнень або особистісних якостей. Приклади таких питань: «Наведіть приклад ситуації, коли ви виявили ... (якийсь якість)» або «Розкажіть, як вам вдалося ... (про який-небудь досягненні)».

Будьте готові кожне написане слово підтвердити реальними прикладами.

Розкажіть про ваші захоплення

«Чим ви захоплюєтеся (займаєтеся у вільний час)? Розкажіть про свої хобі. »

Обов'язково продемонструйте, що ви людина захоплений, але не перераховуйте цілий ряд хобі в прагненні показати свої різнобічні інтереси. Інакше це може дати зворотний ефект: роботодавець зробить висновок, що ви не знаєте, чого хочете, і хапається за все підряд. Розкажіть про 1-2 своїх улюблених заняттях (які, звичайно ж, не заважають роботі).

Нейтральні питання

«Ваша улюблена книга? Улюблений фільм (жанр, кіногерой і т. Д.)? »

Відповіді на подібні питання часто розкривають внутрішній світ людини, його цінності і прагнення. З героями книг і фільмів ми часто асоціюємо себе, і для роботодавця це часом важливі відомості.

Можете повідомити, що у вас кілька улюблених книг або фільмів. Але вони обов'язково повинні бути, інакше ви ризикуєте виглядати не цікавиться і далеким від культури і мистецтва людиною.

Ваш девіз по життю?

Цим питанням перевіряються ваші мотиви, настрій і ставлення до життя. Якщо у претендента немає девізу, то роботодавець відстежує те, наскільки швидко він може зорієнтуватися і вибрати відповідну для себе фразу.

У наш час популярним стало переглядання сторінок здобувачів в соціальних мережах. На їх основі багато роботодавців роблять висновки про вашої особистості. Майте це на увазі.

Радимо прочитати:

  • Як одягнутися на співбесіду: діловий дрес код для жінок і чоловіків
  • Як отримати бажану роботу
  • Як без проблем пройти поліграф при прийомі на роботу

Стрес-інтерв'ю

Досить часто роботодавці на співбесіді застосовують стрес-інтерв'ю з метою перевірити здобувача на вміння справлятися з напруженими ситуаціями і спокійно реагувати на «незручні» і зухвалі питання. Питання можуть стосуватися і професійної сфери, і особистому житті. наприклад:

  • «Ви, мабуть, не впоралися з роботою, раз так швидко звільнилися?»
  • «У вашому віці можна було б досягти набагато більшого»
  • «Чому ви досі не заміжня?»

як відповідати

На подібні питання можна відповідати спокійно і чітко, можна реагувати жартом. Головне - спробувати зберегти незворушність, не нервувати, не обурюватися і не звинувачувати роботодавця в нахабства і хамство. Хоча якщо вам дуже неприємна така форма бесіди і зовсім пропало бажання працювати в цій організації, то цілком можете залишити співбесіду, пояснивши свою позицію інтерв'юеру. Це ваш вибір!

ТОП-15 незручних питань на співбесіді

Які питання задають на співбесіді при прийомі на роботу

Питання для співбесіди на кмітливість

Які питання задають на співбесіді при прийомі на роботу

Розгадай ці 14 загадок і тебе візьмуть в Google

Не бійтеся питань на співбесіді. Чим більше їх задають, тим більше відкривається можливостей проявити себе і більш цінний досвід ви отримуєте.

Комментарии (0)
Додати коментар
Які питання задавати на співбесіді роботодавцю: приклади
Сьогодні ви дізнаєтеся, які питання ставити на співбесіді роботодавцю. Що слід запитати в першу чергу? Чому важливо це робити? Давайте розберемося докладніше.
Хостес - що це за професія
Хостес - що це за професія
Хостес - що це за професія
31.03.20 Корисні поради
Привіт, в цій статті ми розповімо, про всі особливості і тонкощі професії хостес: хто може претендувати на цю посаду, на яку зарплату можна розраховувати і чи варто
Як отримати бажану роботу
Як отримати бажану роботу
Як отримати бажану роботу
14.03.20 Корисні поради
Не так багато в наш час зустрінеш людей, що мають улюблену роботу, на яку вони йдуть із задоволенням. «Ось щасливчики!» - кажуть багато про них. Але мало хто
Правильна організація самостійної подорожі
Люди часто задають питання про окремі моменти самостійних подорожей. Таку інформацію можна знайти частково або коротко на різних інтернет ресурсах.
Теми для розмови з хлопцем: як правильно спілкуватися
Чоловіки вимовляють рівно наполовину менше слів, ніж представниці протилежної статі. Однак це зовсім не означає, що з ними нічого й нема про що поговорити.
Як навчитися правильно розмовляти з людьми
Як навчитися правильно розмовляти з людьми
Як навчитися правильно розмовляти з людьми
21.08.19 Психологія особистості
Щодня людина контактує з десятками, а то й сотнями представників цивілізованого світу. Як навчитися спілкуватися з людьми, не відчуваючи внутрішнього дискомфорту?